Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Cake με Μήλο & Κανέλα

Η πρώτη μου ανάρτηση θέλω να είναι μια συνταγή αγαπημένη τη βάση της οποίας οφείλω στη φίλη μου τη Χριστίνα (ή στη γιαγιά της τέλος πάντων).
Απλό αγαπημένο κέικ που όμως η μυρωδιά του στο σπίτι μου φέρνει μόνο ευχάριστες αναμνήσεις.
Την παραλλαγή την επιχείρησα πριν 1,5 χρόνο περίπου και άρεσε... 


2 ποτήρια ζάχαρη (δοκιμάστε το και με λιγότερη αν θέλετε...)
4 αυγά
Λιγότερο από μισό πακέτο βιτάμ (στη χάρτινη χρυσή συσκευασία)
1/3 του ποτηριού λαδάκι ελιάς
1 κ 1/3 ποτήρι γάλα
4 βανίλιες
Ξύσμα πορτοκάλι
1 στημένο πορτοκάλι
1 φαρινάπ
2 μεγάλα ή τρία μέτρια μήλα
2 κ.σ. κανέλα 

Χτυπάμε με το μίξερ αυγά με ζάχαρη, μετά προσθέτουμε το βιτάμ, το γάλα το λάδι το πορτοκάλι τις βανίλιες και τέλος το αλεύρι.
Ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν σε μια όμορφη ρευστή ζύμη.
Κόβουμε τα μήλα σε κυβάκια και τα πασπαλίζουμε με αλεύρι (για να μην πάνε στον πάτο) ρίχνουμε στο μείγμα την κανέλα και προσθέτουμε 1/3 του ποτηριού γάλα για να επανέλθει στην αρχική του ρευστότητα.
Σε φόρμα του κέικ και στους 180 για 1 ώρα (εγώ το βάζω στον αέρα γιατί μου αρέσει η κρούστα που κάνει από πάνω!!!)
Υ.Γ. Για όσους αποφεύγουν τη γλουτένη μπορούμε το φαρινάπ να το αντικαταστήσουμε με ελεύθερο γλουτένης (μύλοι αγίου Γεωργίου)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου